נהלו את הכספים בארגון במקום אחד בצורה קלה, ידידותית ויעילה. בצעו את פעולות הנהלת החשבונות באופן אוטומטי . שפרו את הרווחיות, הפחיתו את כמות הטעויות וקבלו החלטות מבוססות מידע מדוייק ואמין בזמן אמת.

תוכנת הנהלת חשבונות וניהול כספים

בקצרה

אחד המודולים החשובים והרלבנטיים ביותר לכל ארגון, במסגרת תוכנת SAP Business One, הוא מודול הכספים. למעשה, המודול מתפקד בתור תוכנת הנהלת חשבונות לכל דבר, כוללת את כל הפונקציות והדוחות הדרושים לתפעול ההיבט הפיננסי של החברה, מבצעת אוטומציות ומייעלת תהליכים.

בעזרת המודול הזה, אתם יכולים למזער את הטעויות החשבונאיות, לשלוט על כספי הארגון בכל זמן ומקום מקום, לחסוך כסף וזמן.

למי מיועדת תוכנה להנהלת חשבונות?

הטמעה של תוכנה לניהול חשבונות אפשרית, ואף הכרחית, בכל חברה ובכל תחום. המודול של Sap Business One מותאם בדיוק לצרכי עסקים קטנים ובינוניים, ומאפשר להם לקבל החלטות מושכלות, אשר תורמות רבות לכל חלקי הארגון, ומסייעות לו להתפתח ולצמוח.

היתרון הגדול ביותר של המודול הוא גמישות, בזכותה ניתן להתאימו לצרכים הספציפיים שלכם. המערכת הינה רב חברתית, רב מטבעית, מיושמת במעל 150 מדינות בעולם ותומכת בכ-44 גרסאות מותאמות מדינה.

את ההתאמה הגאוגרפית שלה אפשר להדגים בעזרת נושא המיסים: עם תוכנה להנהלת חשבונות אפשר לא רק לנהל את כל תשלומי ודיווחי המס, אלא גם לעשות זאת במדינות שונות בעולם. המודול מחשב אוטומטית מסים, תוך התחשבות בדרישות המקומיות. עבור עסקים רב-לאומיים המיוצגים במספר מדינות, הוא מפשט מאוד את החישוב, הדיווח והניהול של תהליכי מס שונים.

תכונות עיקריות

תוכנת ניהול חשבונות באינטרנט עם גישה מרחוק
בניגוד לתוכנות פיננסיות אחרות, לתוכנה זו אפשר לגשת בכל שעה ומכל מקום, באמצעות גישה מרחוק במחשב, בנייד או בטאבלט. כלומר, התוכנה מספקת לכם את כל התנאים להגיב להתרחשויות במהירות ובזמן אמת, וכך להבטיח שתקבלו תמיד את ההחלטות הנכונות, כאשר כל המידע מצוי בידיכם. ברגע שכל המידע והנתונים מרוכזים במקום אחד, אתם יכולים לקבל מבט-על על הפעילות הפיננסית של החברה, לזהות מגמות וטעויות, לחזות את העתיד ולפעול על פי תובנות, ולא בהתבסס על תחושות בטן. יש לכם אפשרות לזהות חוסר יעילות בתוך הארגון, ולבצע את ההתאמות הנדרשות כדי להפחית עלויות מיותרות. ללא פתרון משולב ואוטומטי בדמות תוכנת ניהול חשבונות באינטרנט, התהליכים הפיננסיים והחשבונאיים שלכם יכולים להיות מורכבים, להקשות ולגרום לחוסר יעילות ואי דיוקים, שעלולים להוביל להחמצת הזדמנויות ואובדן הכנסות
מאפייני תוכנה לניהול חשבונות
המערכת מגיעה עם כל הדוחות הכספיים שאתם צריכים, מובנים בתוכה. למשל: כרטסת, גיול חובות, מאזן, רווח והפסד, מאזן בוחן, תזרים מזומנים ודוח תקציב ביצוע. היא מספקת בקרה מלאה של צד הספרים מול הבנק, באמצעות ניהול דף בנק חיצוני והתאמות. בנוסף, התוכנה מאושרת על ידי רשויות המס בישראל ותומכת בדיווח המקוון למע"מ (PCN874) ולמס הכנסה בגין ניכוי במקור ספקים (דוח 856). מלבד זאת, היא כולל את כל הפעולות והכלים, הנדרשים לניהול כספי חברה. גולת הכותרת היא האפשרות לבצע אוטומציה של אותן פונקציות
אוטומציות של תוכנה לניהול חשבונות אשר חוסכות זמן
המודול מאפשר אוטומציה של כל התהליכים החשבונאיים המרכזיים, ביניהם: תנועות יומן, התאמות פנימיות, הפקת שיקים, ניהול קופות והפקדות, קבלות, תשלומי ספקים. בעזרת ייעול זה, ניתן להאיץ את סגירת סוף החודש ואת הדיווחים ולבצע פחות שגיאות. על ידי אוטומציה של משימות חשבונאיות יומיות, חודשיות ושנתיות, ושילוב של פעולות פיננסיות עם תהליכים עסקיים אחרים בזמן אמת, אתם משפרים את רמת המודעות שלכם עם תזרים המזומנים ומגבירים את מהירות העסקאות. המודול מעדכן אוטומטית פעולות יומן, בכל פעם שמתרחשות עסקאות או פעולות רלבנטיות אחרות. אפשר להשתמש ברישומים חוזרים ובתבניות עבור תנועות שחוזרות על עצמן פעמים רבות, להימנע מרישומים כפולים ומטעויות הקלדה. בעזרת אוטומציה ושאר התכונות שלה, תוכנה לניהול עסק לא רק מסדרת את הפעילות השוטפת, אלא גם מספקת לכם תמונת מצב מלאה של הבריאות הפיננסית של הארגון.

יתרונות עיקריים לתוכנה לניהול כספים והנהלת חשבונות

ניהול שוטף ואוטומטי
הפעולות הפיננסיות במערכת מתבצעות באופן אוטומטי
דיוק
צמצום טעויות הקלדה באמצעות
רב חברתי
נהלו את כל החברות שלכם במקום אחד, עם אותה תוכנה ועם אותם משתמשים.
דוחות בזמן אמת
מעקב ובקרה על כל התהליכים ע"י דוחות המציגים נתונים בזמן אמת, בתצוגה מפורטת או מצומצמת
בינלאומי
נהלו חברות בכל העולם באמצעות כ-44 לוקליזציות שונות.
רב מטבעי
נהלו מספר רב של מטבעות, בהתאם לספק, ללקוח או למדינה.

שאלות נפוצות על תוכנה לניהול כספים והנהלת חשבונות

מונה טורס - עובד אלבנק, סמנכ"ל כספים
"בזכות SAP Business One יש לנו אפשרויות מגוונות, כמעט אינסופיות, של הפקת נתונים ובקרה על פעילות החברה בזמן אמת"
מונה טורס - עובד אלבנק, סמנכ"ל כספים
נתג"ז - דניאל סובל, סמנכ"ל כספים
"המערכת מאפשרת לבצע בקרה אופטינלית לרכש בהיקף של מיליוני שקלים"
נתג"ז - דניאל סובל, סמנכ"ל כספים
T&M - רונן גטר, מנהל הכספים של קבוצת T&M ישראל
"חיפשנו מערכת מיחשוב עם דגש על נושא הבילינג. בחרנו במערכת SAP Business One לאחר שמצאנו אותה כמתאימה ביותר לצרכי החברה ולממדיה"
T&M - רונן גטר, מנהל הכספים של קבוצת T&M ישראל

צרו קשר בנוגע לפתרון תוכנה לניהול כספים והנהלת חשבונות

אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר ונחזור אליכם בהקדם האפשרי.